44498314 21 98+ phone phone-black
logo

آن سوی مرزها

گروه بین‌المللی آمیتیس بنیان‌گذار طراحی و ساخت بناها و سازه‌های چوبی در ایران بوده و در کنار انجام پروژه‌های فراوان در داخل کشور در حوزه بین‌الملل هم بسیار فعال است. در واقع باید گفت که مقدار و میزان پروژه‌های انجام شده توسط آمیتیس در خارج از کشور از مقدار و میزان پروژه‌های انجام شده توسط این شرکت در داخل کشور بیشتر است. این مهم به دست نیامده است مگر با تکیه بر دانش و تخصص مهندسان و همکاران آمیتیس و البته انجام کار باکیفیت و منحصربه‌فرد.

کیفیت پروژه‌های انجام شده توسط مجموعه ما باعث شده است چندین شرکت بین‌المللی با آمیتیس همکاری کرده و ما را در ارتقای کیفیت ساختمان‌های چوبی یاری نمایند. از جمله این شرکت و مجموعه باید به شرکت انبوه‌سازی سازه‌های گردشگری و توریستی چوبی، شرکت صنایع چوب اروپا و شرکت تامین کننده چوب روسیه، اشاره کرد. شرکت ساختمان‌های چوبی و تولید اتصالات، شرکت کنترل کیفیت سازه‌های سنگین چوبی، شرکت تولید عایق و رنگ گیاهی و شرکت تولید کننده ماشین‌آلات صنایع چوبی نیز از دیگر مجموعه‌های همکار با آمیتیس هستند. در کنار این شرکت‌ها و مجموعه‌ها باید از سازمان حمایت از جنگل‌های بین‌المللی، شرکت ساخت سازه‌های سنگین چوبی، شرکت تامین و اشباع پروفیل‌های چوبی و شرکت بازیافت مصالح چوبی نیز نام برد.

لازم به ذکر است که تمامی این شرکت‌ها مانند گروه بین‌المللی آمیتیس، شرکت‌هایی معتبر بوده که دارای گواهینامه‌های معتبر و درجات فنی و مهندسی مختلف هستند. مبرهن است که همکاری کردن چنین شرکت‌های معتبر و صاحب سبکی با یکدیگر باعث خواهد شد که محصول نهایی که تحویل خریداران می‌شود از همه لحاظ درجه‌یک بوده و در نهایت رضایت آن‌ها را در پی داشته باشد.

در ضمن مشتریان محترم آمیتیس می‌توانند اطمینان داشته باشند که دریافت گواهی‌نامه‌ها و درجات فنی مهندسی داخلی و خارجی توسط ما، بعد از بررسی و کیفیت‌سنجی تمامی پروژه‌های اجرا شده صورت گرفته است. به همین دلیل پروژه‌های داخلی خود را با همان کیفیتی به انجام رسانده‌ایم که پروژه‌های خارج از کشور را تحویل داده‌ایم.

اطلاعات تماس
  • دفتر مرکزی: تهران، بلوار میرداماد، خیابان پگاه، کوچه دوم، ساختمان آمیتیس
  • دفتر امور قراردادها: تهران، میدان پونک، مجتمع تجاری بوستان، واحد 746 اداری
  • تلفن: 02144498314 - 02144407302
  • فکس: 02144499243
  • ایمیل: info@amitis.ir