44498314 21 98+ phone phone-black
logo

بناهای پیش ساخته

گروه بین‌المللی آمیتیس ساختمان‌های چوبی مشتری‌ها را در سه سبک ساخته و تحویل آن‌ها می‌دهد. این سه سبک دربرگیرنده‌ی اسکلت تمام چوب، اسکلت تمام الوار و اسکلت پیش‌ساخته می‌شود. اسکلت‌های تمام چوب با توجه به ویژگی‌هایی که دارند در محل سایت هر پروژه ساخته شده و سپس اجرا می‌شوند. اسکلت‌های پیش‌ساخته نیز در کارخانه‌ی آمیتیس ساخته شده و سپس به محل سایت پروژه منتقل شده و در آنجا نصب می‌شوند.

بناهای پیش‌ساخته یا اسکلت‌های ساخته شده در کارخانه آمیتیس دارای ویژگی‌های خاصی هستند. در مورد این اسکلت‌ها باید اشاره کرد که الوار آن‌ها در ابتدا که وارد کارخانه می‌شود، تحویل دپارتمان تولید شده تا برای فرآوری آماده شوند. فرآوری این چوب‌ها و الوارها نیز با وارد کردن آن‌ها به واحد خشک‌کن کارخانه آغاز می‌شود. در این بخش چوب‌ها تحت اصلاح حرارتی قرار می‌گیرند. در طی اصلاح حرارتی خاصیت آب‌گریزی و نفوذناپذیری نسبت به آب، در آن‌ها ایجاد می‌شود. همچنین باید توجه کرد که اعمال این اصلاح حرارتی روی الوارها باعث تغییر سایز آن‌ها نخواهد شد؛ زیرا گرما و بخار نمی‌توانند ابعاد چوب را تغییر داده یا باعث تاب برداشتن آن شوند.

مزیت دیگری که اصلاح حرارتی برای الوارهای مورد استفاده در اسکلت بناهای پیش ساخته دارد، از بین رفتن شکرهای طبیعی درونِ چوب است. این شکرها در اثر گرما و بخار به منابع غیر غذایی تبدیل خواهند شد که این کار باعث می‌شود هجوم حشرات و موریانه‌ها برای چوب اتفاق نیفتاده و از پوسیدگی چوب‌ها نیز جلوگیری شود. همچنین اصلاح حرارتی مانع تغییر رنگ چوب‌ها نیز می‌شود.

الوارها بعد از فرآوری در محل کارخانه، برای ساخت اسکلت آماده هستند. در این زمان کارشناسان دپارتمان تولید با توجه به نقشه‌های طراحی شده توسط تیم طراحی معماری که به وسیله کارفرما هم تایید شده‌اند، شروع به کدگذاری الوار‌ها کرده و فرآیند ساخت اسکلت را آغاز می‌کنند. بعد از اتمام کارِ ساخت، بنای پیش‌ساخته را به محل سایت پروژه منتقل کرده و در آنجا اقدام به نصب می‌کنند.

اطلاعات تماس
  • دفتر مرکزی: تهران، بلوار میرداماد، خیابان پگاه، کوچه دوم، ساختمان آمیتیس
  • دفتر امور قراردادها: تهران، میدان پونک، مجتمع تجاری بوستان، واحد 746 اداری
  • تلفن: 02144498314 - 02144407302
  • فکس: 02144499243
  • ایمیل: info@amitis.ir