44498314 21 98+ phone phone-black
logo

دپارتمان ساخت و نصب

ساخت و نصب اجزای مختلف خانه‌ها و سازه‌های چوبی با تلاش دپارتمانی مجزا در مجموعه آمیتیس صورت می‌گیرد. بعد از این‌که دپارتمان فنی و مهندسی با واحدهای زیرمجموعه خود مراحل طراحی معماری و محاسبات سازه را انجام داد، دپارتمان تولید در کارخانه آمیتیس اقدام به فرآوری چوب‌ها و انتقال آن‌ها به سایت پروژه می‌کند و سپس در مرحله آخر دپارتمان ساختن و نصب کردن قطعات، در محل پروژه وارد عمل شده و با مونتاژ کردن قطعات مختلف، ساختمان چوبی را به مرحله بهره‌برداری می‌رساند.

باید اشاره کرد که نحوه ساخت ساختمان‌ها و سازه‌های چوبی در گروه بین‌المللی آمیتیس منحصربه‌فرد بوده و این ساختمان‌ها از هر نوعی که باشند، دارای استانداردهای مخصوص به خود هستند. استانداردهای متفاوتی مربوط به رعایت اصول فیزیک، مانند عایق‌کاری حرارتی، عایق‌کاری رطوبتی، عایق‌کاری صوت و هوابندی، از الزامات کار واحد ساختن و نصبِ دپارتمان گروه بین‌المللی آمیتیس است.

رعایت این موارد در هنگام اجرای یک بنای چوبی باعث می‌شود تا ساختمان مورد نظر دارای یکی از کامل‌ترین سیستم‌های ساختمان‌سازی مدرن دنیا باشد.

به دلیل رعایت چنین موارد مهم و ظریفی در دپارتمان نصب و ساخت و رعایت موارد دیگری در سایر دپارتمان‌ها و واحد‌های اجرایی آمیتیس، این شرکت مفتخر شده است که انواع گواهی‌نامه‌ها و تاییدیه‌های فنی و مهندسی داخلی و بین‌المللی را کسب کند.

کسب این لوح‌ها و درجات، باعث شده است که آوازه کیفیت کار آمیتیس نه تنها در داخل کشور که در آن سوی مرزها نیز بپیچد و کارفرماهای فراوانی از دیگر کشورها درخواست اجرای پروژه‌ی خود را به شرکت ما ارسال کنند. بدین ترتیب است که تاکنون تعداد و میزان ساختمان‌های چوبی‌ای که ما در خارج از کشور احداث کرده‌ایم بیشتر از تعداد و میزان بناهایی است که در ایران به اجرا رسانده‌ایم. این مهم با همکاری و همیاری دپارتمان‌های مختلف مانند فنی و مهندسی، تولید و ساخت و نصب به دست آمده است.

اطلاعات تماس
  • دفتر مرکزی: تهران، بلوار میرداماد، خیابان پگاه، کوچه دوم، ساختمان آمیتیس
  • دفتر امور قراردادها: تهران، میدان پونک، مجتمع تجاری بوستان، واحد 746 اداری
  • تلفن: 02144498314 - 02144407302
  • فکس: 02144499243
  • ایمیل: info@amitis.ir