44498314 21 98+ phone phone-black
logo

مراحل ساخت بناهای چوبی

ساخت بناهای چوبی توسط گروه بین‌المللی آمیتیس مراحل مختلفی دارد که تمامی این مرحله‌ها در نهایتِ سرعت، دقت و کیفیت به انجام می‌رسند. برای آشنایی بیشتر با نحوه و مراحل ساخت، ادامه این مطلب را مطالعه بفرمایید. در ضمن در انتهای مطلب نیز عکس‌هایی از مراحل اولیه تا مراحل انتهایی اجرای یک پروژه‌ی چوب ساخته را می‌توانید مشاهده کنید.

ساخت بناهای چوبی
ساخت بناهای چوبی

برای شروع هر پروژه در شرکت آمیتیس، ما در ابتدا با کارفرما قرارداد همکاری را امضا می‌کنیم. بعد از امضا شدن قرارداد، دپارتمان‌های مختلف آمیتیس با توجه به این‌که پروژه در چه مرحله‌ای قرار دارد، به مرور وارد فاز اجرایی می‌شوند.

دپارتمان فنی و مهندسی اولین تیم از بخش‌های مختلف آمیتیس است که کار را استارت می‌زند. قابل ذکر است که دپارتمان فنی و مهندسی آمیتیس خود از سه واحد طراحی معماری، محاسبات سازه و استانداردسازی تشکیل شده است. دپارتمان فنی و مهندسی در بدو امر بنا به درخواست کارفرما سه تیپ نقشه را به صورت 3D تحویل می‌دهد. گام بعدی تایید و تصویب نقشه‌ها است. بعد از بازدید از زمین، کارفرما موظف است که برق و آبِ سایت را به گروه آمیتیس تحویل دهد. بعد از انجام این کار نقش و وظایف ایشان به پایان می‌رسد. بعد از این، تمامی مراحل اجرایی پروژه با دپارتمان‌ها و واحدهای مختلف گروه بین‌المللی آمیتیس است. بعد از تحویل گرفتن آب و برق، کارشناسان و متخصصان آمیتیس اقدام به تجهیز کارگاه، اجرای فونداسیون و ساخت ساختمان می‌کنند. ما فونداسیون‌های سبک را به وسیله آرماتور و بتن اجرا می‌کنیم و سپس سه تیپ ساختمان را با توجه به نوع و نیاز پروژه مد نظر قرار می‌دهیم. یا ساختمان به صورت اسکلت تمام چوب ساخته خواهد شد، یا اسکلت تمام الوار خواهد داشت و یا از اسکلت‌های پیش‌ساخته استفاده می‌شود. اسکلت تمام چوب با ایجاد کارگاه در محل سایتِ پروژه ساخته می‌شود ولی اسکلت تمام الوار و پیش‌ساخته در کارخانه ساخته شده و سپس به محل سایت منتقل می‌شود.

عکس‌های مراحل ساخت بناهای چوبی را در ادامه ببینید.

اطلاعات تماس
  • دفتر مرکزی: تهران، بلوار میرداماد، خیابان پگاه، کوچه دوم، ساختمان آمیتیس
  • دفتر امور قراردادها: تهران، میدان پونک، مجتمع تجاری بوستان، واحد 746 اداری
  • تلفن: 02144498314 - 02144407302
  • فکس: 02144499243
  • ایمیل: info@amitis.ir