44498314 21 98+ phone phone-black
logo

گالری عکس خانه چوبی

عکس خانه چوبی در کنار تصاویری از شهرک‌های چوبی، ویلاهای چوبی و دیگر ساختمان‌ها و سازه‌های ساخته شده از چوب که توسط گروه بین‌المللی آمیتیس تولید شده‌اند، در این بخش از وب‌سایت ما قابل مشاهده هستند. آن دسته از مخاطبان مجموعه آمیتیس که علاقه‌مند هستند تصاویر بیشتری از پروژه‌های اجرا شده‌ی مجموعه ما را ببینند، می‌توانند در این بخش به اطلاعات مد نظر خود دسترسی داشته باشند. همچنین در کنار عکس‌های پروژه‌های اجرا شده توسط آمیتیس، ویدئو‌های مختلفی نیز از روند شروع به کار، آماده‌سازی سایت و مصالح و همچنین اجرای پروژه‌های مختلفِ ساختمان‌های چوبی نیز در قسمت گالری وب‌سایت گروه بین‌المللی آمیتیس بارگذاری شده است تا علاقه‌مندان به حوزه معماری نوین و تکنولوژی‌های مدرن و همچنین مشتریان ویلاها و خانه‌های چوبی، بتوانند با روند اجرای هر پروژه آشنا شوند. مشتریان ما با دیدن این ویدئو‌ها می‌توانند به خوبی در جریان روند اجرا و ساختِ هر خانه آشنا شده و با اطمینان بیشتری اقدام به خرید ویلا یا خانه خود نمایند.

لازم به ذکر است که علاوه بر دسترسی به تصاویر و ویدئوها در این قسمت از وب‌سایت ما، شما می‌توانید با دنبال کردن حساب کاربری اینستاگرام آمیتیس در شبکه اجتماعی اینستاگرام، از عکس‌ها و ویدئوهایی که در آن فضا به اشتراک گذاشته می‌شوند نیز نهایت استفاده را برده و اطلاعات متنی و تصویری خود را در مورد انواع سازه‌های چوبی و محصولات آمیتیس غنی‌تر کنید.

آدرس صفحه اینستاگرام مجموعه آمیتیس: amitisgroup_ir

در ضمن باید اشاره کنیم که اگر تمایل به دریافت اطلاعات بیشتر و تکمیلی در مورد پروژه‌های آمیتیس دارید می‌توانید به بخش پروژه‌های بهره برداری شده و پروژه‌های در حال اجرای وب‌سایت ما مراجعه کرده و در جریان جزییات اجرای هر پروژه به طور مجزا قرار بگیرید. همچنین در بخش اخبار و مقالات وب‌سایت آمیتیس نیز می‌توانید سلسله مقالاتی تخصصی در مورد ویلاهای چوبی، سازه‌ها و ساختمان‌های از جنس چوب و تکنولوژی‌های نوین در معماری، مطالعه کنید.

عکس خانه چوبی و ویدئو‌های آن را در این بخش از دست ندهید، اتفاقات جذابی منتظر شما است.

اطلاعات تماس
  • دفتر مرکزی: تهران، بلوار میرداماد، خیابان پگاه، کوچه دوم، ساختمان آمیتیس
  • دفتر امور قراردادها: تهران، میدان پونک، مجتمع تجاری بوستان، واحد 746 اداری
  • تلفن: 02144498314 - 02144407302
  • فکس: 02144499243
  • ایمیل: info@amitis.ir