44498314 21 98+ phone phone-black
logo

اجرای بناهای چوبی

برای اجرای یک سازه چوبی دپارتمان تولیدِ گروه بین‌المللی آمیتیس نقشه‌های طراحی شده توسط واحد طراحیِ معماری را مدنظر قرار داده و بر مبنای آن اقدام به تولید کردن بخش‌های مختلف ساختمان می‌کند. البته باید اشاره داشت که الوار‌ها قبل از رسیدن به مرحله تولید و سپس اجرای یک ساختمان، در کارخانه آمیتیس و توسط تیم دپارتمان تولید، فرآوری می‌شوند. در مرحله فرآوری، چوب‌ها و الوارهای هر پروژه در واحد خشک‌کن کارخانه قرار گرفته و دارای خاصیت آب‌گریزی و نفوذناپذیری نسبت به آب و رطوبت می‌شوند. لازم به ذکر است که در طی این اصلاح حرارتی روی چوب، ابعاد آن تغییری نخواهد کرد.

بعد از این مرحله طبق نقشه‌های طراحی شده برای هر پروژه، الوارهای مربوط به آن کدگذاری شده و برش‌ها انجام می‌گیرد. اسکلت ساختمان و بخش‌های مختلف سازه در کارخانه آماده شده و بعد از آن برای اجرا به محل سایت پروژه منتقل می‌شوند. البته باید ذکر کرد که فرآیند اجرای پروژه در محل سایت، از قبل آغاز شده و تیم اجرایی آمیتیس فونداسیون ساختمان را آماده کرده‌اند. اسکلت و بخش‌های مختلف که از کارخانه به محل سایت پروژه آورده شده‌اند، در این مرحله مونتاژ شده و اجرا و نصب آن‌ها روی فونداسیون آغاز می‌شود.

مراحل اجرا نیز طبق استانداردها و برنامه، شامل اجرای تیرهای اصلی، در نقاط مختلفِ زیرِ بنا، تیرهای همکف، تیرهای انباری و تیرهای سازه اصلی می‌شود. مرحله بعد، اجرای پوشش کف و پوشش تراس سازه است. سپس پله‌های خارجی اجرا شده و بعد از آن‌ها پله‌های داخلی ساختمان نصب می‌شوند. کفپوش‌های خارجی و سپس کفپوش‌های داخلی در مرحله بعدی قرار می‌گیرند و بعد از آن‌ها در‌های خارجی و درهای داخلی نصب می‌شوند. اجرای پنجره‌ها و سپس ستون‌های اصلی و فرعی و اجرا کردن دامنه‌های سقف سازه، گام دیگری در روند اجرای ساختمان چوبی هستند. بعد از آن نیز در نهایت عایق‌بندی سقف و قرار دادن مصالح آن و پوشش نهایی سقف، انجام خواهد شد.

اطلاعات تماس
  • دفتر مرکزی: تهران، بلوار میرداماد، خیابان پگاه، کوچه دوم، ساختمان آمیتیس
  • دفتر امور قراردادها: تهران، میدان پونک، مجتمع تجاری بوستان، واحد 746 اداری
  • تلفن: 02144498314 - 02144407302
  • فکس: 02144499243
  • ایمیل: info@amitis.ir