44498314 21 98+ phone phone-black
logo

خرید ویلای لاکچری را جدی بگیرید؛ این 3 دلیل برای جدیت آن کافی‌ست

خرید ویلای لاکچری

خرید ویلای لاکچری

 

خرید ویلای لاکچری نباید بدون آگاهی باشد. اجاره ویلای لاکچری یا خرید و فروش ویلای لاکچری نیاز به تخصص و آموزش دارد. نداشتن آگاهی و اطلاعات لازم در این مورد، می‌تواند خسارات سنگینی را به بار آورد. همان‌طور که از اسم ویلای لاکچری بر می‌آید، این ویلا یک ویلای معمولی با قیمت معمولی نیست. قطعاً تفاوت‌های اساسی و بنیادینی با یک ویلای عادی دارد. شناخت این تفاوت‌ها یکی از مواردی است که باید قبل از هر اقدامی در این زمینه به دست بیاوریم. اگر تجربه‌ای در این زمینه نداشته باشیم و به کسی که این تجربه را دارد در دسترس ما نباشد، مجبوریم با مطالعه و بررسی تجربیات دیگران، دانش و اطلاعات خود را بالا ببریم تا بتوانیم نداشتن تجربه را تا درصد قابل قبولی جبران کنیم. هر چه آگاهی بیشتری داشته باشیم، در زمان انتخاب بهتر می‌توانیم تصمیم‌گیری نماییم. خرید ویلا لاکچری موضوعی نیست که به طور مستمر و ماهانه برای ما اتفاق بیفتد. در بسیاری از موارد حتی می‌تواند به نوعی یک سرمایه‌گذاری کوتاه یا بلندمدت در نظر گرفته شود. پیش از این در مقاله‌ای متفاوت راه‌های شناخت ویلای لاکچری را بیان نموده‌ایم. پیشنهاد می‌کنیم قبل از ادامه این مقاله، ابتدا آن را مطالعه نمایید تا بعضی اصطلاحات و مطالب را بهتر درک نمایید.

گروه بین المللی آمیتیس در زمینه ساخت و ارائه ویلاهای لاکچری چوبی از سابقه و تجربه بسیار خوبی برخوردار است. تمام محصولات آمیتیس در رده بهترین ویلاهای لاکچری قرار دارند. در زیر به بیان دلایل این ادعا پرداخته‌ایم:

  • تمام محصولات گروه بین المللی آمیتیس دارای گواهینامه WCD از ایالات متحده آمریکا هستند.
  • تمام محصولات گروه بین المللی آمیتیس دارای گواهینامه DIN از آلمان هستند.
  • گروه بین المللی آمیتیس از معدود مجموعه هایی است که مجوز صادرات به تمام کشورهای عضو اتحادیه اروپا را در این زمینه دارا است.
  • تجربه ساخت بیش از 80 هزار مترمربع در خارج و بیش از 60 هزار مترمربع در داخل کشور را دارد.
  • تمام ویلاهای لاکچری چوبی ساخته شده توسط آمیتیس، همگی با بیمه تضمین کیفیت کالا ارائه می‌شوند.

تمامی این دلایل کافی است تا از کیفیت بالا و کم‌نظیر ویلاهای چوبی شرکت آمیتیس مطمئن باشیم.

در ادامه به بیان مطالبی پیرامون اهمیت و جدیت خرید این‌گونه ویلای‌های لاکچری پرداخته‌ایم، با آمیتیس همرا باشید.

خرید ویلای لاکچری را باید جدی بگیریم

همان‌طور که پیش از این نیز به آن اشاره کردیم، نباید نسبت به خرید، فروش و یا حتی اجاره ویلای لاکچری کم توجه بوده و در عین نداشتن اطلاعات و آگاهی‌های لازم، در این زمینه اقدامی انجام دهیم. لازم به ذکر است که مواردی را در این مقاله بیان خواهیم کرد تا شما نسبت به این موضوع آگاه‌تر شده و نگرش عمیق‌تری نسبت به این موضوع به دست بیاورید.

در ادامه دلایلی را در این رابطه بیان خواهیم کرد. این دلایل عبارتند از :

  • خرید آن ، آغاز یک سرمایه‌گذاری است
  • به سادگی قابل تعویض نیست
  • در صورت بروز اشتباه، ضرر اقتصادی آن بسیار زیاد است

برای هر یک از موارد ذکر شده، توضیح مختصری ارائه می‌نماییم تا دریافت شما از موضوع بیشتر شود.

به طور کلی این موضوع را باید در نظر داشته باشید، که این اقدام در عین اینکه می تواند بسیار مفید و سودده باشد، می‌تواند ضررهای مالی سنگینی را به شما تحمیل نماید. از این رو داشتن شناخت نسبت به این کار برای همه افرادی که قصد خرید و یا حتی اجاره ویلا لاکچری را دارند لازم است.

 

خرید ویلای لاکچری

 

خرید ویلای لاکچری ، آغاز یک سرمایه‌گذاری است

در بسیاری از مواقع، افرادی که اقدام به خرید ویلا لاکچری می‌نمایند، مبلغ بالایی را پرداخت می‌نمایند. این مبلغ به ازای مالکیت مجموع زمین و ویلای مورد نظر پرداخت می‌گردد. یعنی مالکیت زمینی که ویلا در آن ساخته شده است نیز در مبلغ اعلام شده توسط مالک یا سازنده در نظر گرفته شده است. در ادامه در این باره توضیح مختصری ارائه خواهیم کرد. بخش دیگری از قیمت اعلام شده، مربوط به تملک ویلای لاکچری ساخته شده است. این مبلغ بابت کیفیت ساخت و کیفیت خدمات‌رسانی ویلا است. در حقیقت سطحی از آسایش که ساکنین ویلاهای لاکچری دریافت می‌نمایند بیشتر از سطح خدمات و امکانات ویلاهای معمولی است. اصلی‌ترین دلیل تفاوت قیمت در این زمینه نیز همان‌طور که پیش از ین بیان نمودیم، کیفیت ساخت و نوع خدمات و امکانات ویلا است.

در اینجا دلیل اینکه خرید این‌گونه ویلاها به نوعی سرمایه‌گذاری در نظر گرفته می‌شوند را بیان می‌کنیم.

باتوجه به مقوله تورم و رشد قیمت‌های هر منطقه متناسب با پیشرفت‌های صنعتی و یا منطقه‌ای، از نظر کیفیت راه‌های موجود و یا دسترسی به مسیرهای اصلی و تسهیل در زمینه تردد، قیمت‌های ملکی مناطق مختلف در کشور همواره با پیشرفت و البته نوسانات مختلفی روبرو بوده و هست. وجود خدماتی مانند مراکز درمان و تسهیلات پزشکی، داشتن دسترسی به مجموعه‌های بزرگ فروش مایحتاج روزانه مانند هایپرها و یا مال‌های بزرگ، داشتن دسترسی به خدمات رفاهی مانند رستوران‌ها و یا مراکز تفریحی، همگی نقش بسزایی در رشد اقتصادی و آبادانی منطقه داشته و باعث افزایش قیمت‌ها ملکی می‌شوند. در بسیاری از مواقع، تصویب طرح ساخت یک جاده یا یک شاه‌راه اصلی در یک منطقه باعث افزایش قیمت آن منطقه می‌گردد، در حالی که هنوز هیچ اقدام اجرایی در این زمینه صورت نگرفته است. این خود دلیلی برای رشد قیمت‌های ملکی یک منطقه است.

همواره در زمان فروش ویلای لاکچری قیمت زمین به قیمت روز محاسبه می‌گردد. این مورد درباره قیمت فروش مترمربع مساحت ویلا نیز صادق است. یعنی فارغ از اینکه قیمت تمام شده ساخت ویلا چقدر بوده است، قیمت مترمربع بنای ویلا، بر اساس قیمت منطقه تعیین می‌شود. این به نوعی هزینه‌ای است که بابت ارزش افزوده منطقه پرداخت می گردد. این ارزش افزوده دقیقاً وابسته به قیمت زمین و عوامل مؤثر در قیمت‌گذاری زمین در منطقه مورد نظر است. هر مقدار سطح خدمات عمومی در آن منطقه بالا باشد، قیمت ملک در آن ممطقه نیز افزایش خواهد یافت.

دلایلی را که در بالا بیان کردیم، دلایلی بودند برای اینکه بدانیم خرید ویلای لاکچری ، علاوه بر اینکه مایه رفاه و آرامش ما خواهد بود، خود به تنهایی یک سرمایه‌گذاری تقریباً مطمئن نیز هست.

به سادگی قابل تعویض نیست

همان‌طور که گفته شد، از آنجایی که این‌گونه ویلاها هزینه‌های بالایی برای ساختشان شده است و معمولاً در مناطق خاص ساخته می‌شوند، مشتریان خاص خود را دارند. یک ویلای لاکچری و شیک را به سادگی در بازار نمی‌توان معامله کرد. حجم مبالغ پرداختی کم نیست و این خود باعث بروز مشکلاتی خواهد شد. از سوی دیگر مشتریان این نوع ویلاها و املاک خاص، به سادگی دست به خرید نمی‌زنند و باید تقریباً تمام موارد مد نظرشان احراز شود. این خود دلیل دیگری خواهد بود برای وجد مانع برای فروش و یا تعویض ویلای شما.

همه این دلایل در حقیقت هشدارهایی است که شما به عنوان یک خریدار باید مد نظر قرار دهید و بعد اقدام به خرید نمایید.

 

خرید ویلای لاکچری

 

در صورت بروز اشتباه، ضرر اقتصادی آن بسیار زیاد است

این مورد بسیار شبیه به مورد قبل است؛ اما تفاوت‌هایی نیز دارد. به طور مثال اگر شما اطلاعات و هم‌چنین دقت کافی را جهت خرید نداشته باشید و با گذر زمان ناخودآگاه با مشکلات و ایرادات اساسی آن مواجه شده نسبت به آن‌ها آگاه شوید، به سادگی نمی‌توانیداین اشتباه را جبران نمایید. زیرا ممکن است افرادی که برای خرید ویلای شما مراجعه می‌نمایند، مشکلات و مسائلی را که با آن‌ها مواجه هستید را به خوبی مشاهده نموده و از وارد شدن به موضوع خرید ویلای شما منصرف شوند. این اشباه معمولاً زمانی پرهزینه و تا حدودی جبران‌ناپذیر برای شما تمام خواهد شد که موارد اساسی و زیرساختی آن به درستی رعایت نشده باشد. این خود یکی از دلایلی است که باید همواره موقع خرید بسیار تحیقیق و دقت نمایید. از آنجایی که می‌دانیم در روند ساخت آن ویلا حضوری نداشته‌ایم، نمی‌توانیم از نحوه و کیفیت ساخت به درستی اطلاع پیدا کرده و به آن مطمئن باشیم. از این رو باید به سراغ سازنده‌های مطمئن و با سابقه برویم. بهترین راه برای انتخاب بدون ااشتباه همین است. از اعتبار و تخصص سازنده مطمئن شوید و درباره آن تحقیق نمایید. کارهای قبلی او را بررسی کنید و با ساکنین ویلاهای لاکچری ساخته دست او مشورت نمایید. این تقریباً تنها راهی است که می‌توانیم از بروز اشتباه در زمان خرید ویلا لاکچری جلوگیری کرد.

در شناخت ویلای لاکچری مهارت پیدا کنید

در صورتی که قبل از اقدام در این زمینه به طور کامل تحقیق نمایید، طبیعتاً ریسک این کار را تا حد قابل قبولی کاهش خواهید داد. در مقاله‌ای که پیش از این لینک آن را قرار داده‌ایم، تمام اطلاعات لازم برای شناخت ویلایهای لاکچری و خاص را ارئه نموده‌ایم. با مطالعه آن مقاله اطلاعات جامع و خلاصه‌ای در زمینه شناخت این گونه ویلاهای خاص به دست خواهید آورد. این موارد حتی در زمان اجاره ویلا لاکچری شمال و یا هر نقطه دیگری نیز به شما کمک خواهد کرد تا بهترین انتخاب را داشته باشید و زمان استراحت و لذت‌بردن خود را به عبور از مشکلات احتمالی پیش‌آمده نگذرانید.

در این مقاله سعی کردیم تا به شما اطلاعاتی ارائه دهیم تا سطح آگاهی و شناخت شما در این زمینه افزایش یافته و در زمان لازم بهتر بتوانید انتخاب نمایید. در این زمینه همواره روی مشورت مشاوران آمیتیس می‌توانید حساب نمایید.

لطفاً تجربیات و یا نظرات خود را در زمینه خرید یا فروش ویلای لاکچری با ما و دیگر مخاطبان گروه بین المللی آمیتیس به اشتراک بگذارید.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اطلاعات تماس
  • دفتر مرکزی: تهران، بلوار میرداماد، خیابان پگاه، کوچه دوم، ساختمان آمیتیس
  • دفتر امور قراردادها: تهران، میدان پونک، مجتمع تجاری بوستان، واحد 746 اداری
  • تلفن: 02144498314 - 02144407302
  • فکس: 02144499243
  • ایمیل: info@amitis.ir