44498314 21 98+ phone phone-black
logo

واحد استانداردسازی

استاندارد سازی یکی از واحدهای دپارتمان فنی و مهندسی گروه بین‌المللی آمیتیس است که در کنار واحدهای محاسبات سازه و طراحی معماری، سه واحد تشکیل دهنده این دپارتمان هستند.

کارشناسان و مهندسان آمیتیس در واحد استانداردسازی این شرکت، سعی در بررسی و کنترل مراحل مختلف پروژه دارند تا مواردِ مدنظر آمیتیس که شامل دقت، کیفیت و سرعت هستند، با بهترین شکل ممکن اجرایی شوند.

بررسی کردن استانداردهای طراحی، چک کردن برنامه فیزیکی پروژه، بررسی سرانه‌ها و استانداردهای طراحی و دقت روی ابعاد و اندازه‌های سازه چوبی، از جمله مواردی هستند که مهندسان واحد استانداردسازی گروه بین‌المللی آمیتیس آن‌ها را با نهایت دقت پایش می‌کنند. چک کردن ابعاد و اندازه‌های مبلمان، بررسی چیدمان فضاها در سازه، بررسی کردن هم‌جواری فضاها با یکدیگر و چک کردن سازگاری فضاها با عوامل تاثیرگذار در هر یک از فضاها نیز از دیگر موضوعاتی هستند که واحد استانداردسازی آمیتیس آن‌ها را مورد پایش قرار می‌دهد.

در ضمن باید به مواردی مثل موقعیت قرارگیری فضاها از نظر ارزش و اهمیت، نمودار حبابی از روابط کارکردی و تجزیه‌وتحلیل فعالیت‌ها نیز اشاره کرد که این مسائل هم جزو کارکردهای واحد استانداردسازی از دپارتمان فنی و مهندسی آمیتیس هستند.

لازم به ذکر است که توجه به این نکات و رعایت تمامی استانداردها در بالاترین حد خود، کاری است که آمیتیس همواره آن را انجام داده و می‌دهد. پروژه‌های داخلی و بین‌المللی آمیتیس همگی از بالاترین میزان استاندارد برخوردار بوده‌اند و همین موضوع باعث شده است که انواع و اقسام گواهینامه‌های معتبر بین‌المللی از قاره‌ها و کشورهای مختلف به گروه آمیتیس اهدا شوند و مهر تاییدی باشند بر کیفیت کار مجموعه ما.

در ضمن مجوز‌ها و تاییدیه‌هایی که توسط سازمان‌های مختلف داخلی و سازمان نظام مهندسی به آمیتیس داده شده‌اند نیز گواهی بر مقبولیت داخلی و بین‌المللی این مجموعه بوده و تمامی این افتخارات و موفقیت‌ها در سایه تلاش واحد استاندارد سازی آمیتیس به دست آمده است.

اطلاعات تماس
  • دفتر مرکزی: تهران، بلوار میرداماد، خیابان پگاه، کوچه دوم، ساختمان آمیتیس
  • دفتر امور قراردادها: تهران، میدان پونک، مجتمع تجاری بوستان، واحد 746 اداری
  • تلفن: 02144498314 - 02144407302
  • فکس: 02144499243
  • ایمیل: info@amitis.ir