44498314 21 98+ phone phone-black
logo

واحد طراحی معماری

طراحی معماری در گروه بین‌المللی آمیتیس زیرمجموعه دپارتمان فنی مهندسی محسوب می‌شود که به عنوان اولین دپارتمان و اولین واحد، کار روی یک پروژه را آغاز می‌کند. طراحان معماری آمیتیس علاوه بر طراحی نقشه و پلان اصلی سازه، در سه حوزه دیگر هم اقدام به طراحی نقشه‌ها و پلان‌های معماری می‌کنند. طراحی نمای خارجی ساختمان، طراحی نمای داخلی آن و همچنین طراحی محوطه و فضای سبز این سه مورد هستند.

در مبحث طراحی نمای خارجیِ یک ساختمانِ چوبی نکته‌ای که مد نظر طراحان قرار دارد و یک مزیت برای این نماها محسوب می‌شود، این است که بیشتر نماهای متداول در صنعت ساختمان‌سازی قابلیت اجرا روی ساختمان‌های چوبی را دارند. انواع ورق‌های چوبی، ورق‌های فلزی، سیمانی، پلیمری یا مصالحی مانند سنگ و آجر قابلیت این را دارند که به‌عنوان نمای خارجی روی یک سازه چوبی اجرا شده و زیبایی آن را دوچندان کنند. البته باید دقت داشت، در صورتی که نما را با مصالحی غیر از چوب طراحی و اجرا کنیم، باید آن را با بست‌هایی از جنس آهن گالوانیزه و فولاد، به بنای چوبی متصل کنیم. این کار برای جلوگیری از آسیب زدن باد و عدم انتقال آن به لایه‌های داخلی سازه‌ها است.

مهندسان و طراحان گروه بین‌المللی آمیتیس بعد از این‌که نمای خارجی را طراحی کرده و آن را به تایید کارفرمای پروژه رساندند، اقدام به طراحی داخلی ساختمان کرده و کار خود را در قالب واقعیت مجازی یا 3D به رویت ایشان می‌رسانند و بعد از تایید شروع به ساخت و اجرای نقشه‌ها می‌کنند.

طراحی محوطه و فضای سبز گام بعدی طراحان معمار آمیتیس است که با توجه به ویلایی بودن اکثر ساختمان‌های چوبی، یک نیاز مبرم برای هر پروژه محسوب می‌شود. این کار نیز بعد از اتمام و تایید طراحی داخلی و با در نظر گرفتن سلیقه کارفرما، اقلیم منطقه و بودجه‌ی در دسترس، صورت می‌گیرد.

واحد طراحی معماری آمیتیس این موارد را در نهایتِ دقت، کیفیت و سرعت به انجام می‌رساند.

اطلاعات تماس
  • دفتر مرکزی: تهران، بلوار میرداماد، خیابان پگاه، کوچه دوم، ساختمان آمیتیس
  • دفتر امور قراردادها: تهران، میدان پونک، مجتمع تجاری بوستان، واحد 746 اداری
  • تلفن: 02144498314 - 02144407302
  • فکس: 02144499243
  • ایمیل: info@amitis.ir