44498314 21 98+ phone phone-black
logo

دپارتمان فنی و مهندسی

فنی و مهندسی یکی از دپارتمان‌های گروه بین‌المللی آمیتیس است که در کنار دپارتمان تولید و دپارتمان ساخت و نصب، روند شروع تا تحویل پروژه را به انجام می‌رساند. در ضمن باید اشاره کرد که دپارتمان مهندسی و فنیِ شرکت آمیتیس، خود به سه واحد دیگر تقسیم می‌شود که این واحدها، طراحی معماری محاسبات سازه و استاندارد سازی را شامل می‌شود.

دپارتمان مهندسی اولین بخش از شرکت آمیتیس است که بعد از عقد قرارداد با کارفرما، وارد فاز اجرایی پروژه می‌شود. واحد طراحی معماریِ این دپارتمان، وظیفه طراحی پنج نوع نقشه برای سازه اصلی و همچنین وظیفه طراحی نقشه‌های نمای خارجی، طراحی داخلی و محوطه‌سازی و فضای سبزِ پروژه را بر عهده دارد. بعد از انجام این امور، نقشه‌های طراحی شده توسط واحد طراحی معماری، به واحد محاسبات سازه در این دپارتمان ارجاع داده می‌شوند. مهندسان و کارشناسان آمیتیس در واحد محاسبات، تمامی محاسبات و بررسی‌های لازم روی بخش‌های مختلف سازه و دیگر نقشه‌های طراحی شده توسط واحد طراحی معماری را انجام می‌دهند و سپس نقشه‌ها به واحد استانداردسازی تحویل شده تا کار این واحد نسبت به بررسی استاندارد بودن پروژه در تمامی جوانب، آغاز شود. البته کار واحد استانداردسازی تا پایان و تحویل پروژه و در کنار فعالیت دپارتمان‌های تولید و ساخت و نصب، ادامه خواهد داشت.

از جمله ویژگی‌های مهمی که دپارتمان مهندسی آمیتیس در اختیار کارفرما قرار می‌دهد، باید به امکان اعمال‌نظر و سلیقه توسط کارفرما در پروژه اشاره کرد. نیاز به توضیح است که برخی از ویلاهای چوبی که به صورت پیش‌ساخته به فروش می‌رسند این امکان را ندارند، اما خرید ویلا از آمیتیس این مزیت را دارد که کارفرما می‌تواند در طراحی نمای خارجی، تعداد اتاق‌خواب‌ها و دیگر بخش‌های خانه، اعمال‌نظر کرده و با توجه به سلیقه، نیاز و بودجه خود در روند طراحی خانه خود همراه باشد.

دپارتمان فنی و مهندسی مانند دیگر بخش‌های آمیتیس کیفیت، دقت و سرعت را سرلوحه کار خود قرار داده است.

اطلاعات تماس
  • دفتر مرکزی: تهران، بلوار میرداماد، خیابان پگاه، کوچه دوم، ساختمان آمیتیس
  • دفتر امور قراردادها: تهران، میدان پونک، مجتمع تجاری بوستان، واحد 746 اداری
  • تلفن: 02144498314 - 02144407302
  • فکس: 02144499243
  • ایمیل: info@amitis.ir