44498314 21 98+ phone phone-black
logo

پروژه های در حال اجرا

در این قسمت از وب‌سایت ما می‌توانید برخی از پروژه‌هایی که در حال اجرا هستند را ببینید و با آن‌ها آشنا شوید. در ضمن برای مشاهده و آشنایی با پروژه‌هایی که تکمیل و تحویل شده‌اند می‌توانید به بخش پروژه‌های بهره‌برداری شده مراجعه کنید.

در ادامه با آمیتیس همراه باشید تا با برخی از ساختمان‌های چوبی در حال اجرا آشنا شوید. در ضمن باید این نکته را نیز یادآوری کنیم که تاریخ اکثر پروژه‌های در حال اجرا مربوط به سال 98 و قبل از شیوع ویروس کرونا و بروز بحران در کسب‌وکارها است. این بخش با پروژه‌های جدید و مربوط به سال 1399 و بعد از آن به‌روزرسانی خواهد شد.

ویلای چوبی واقع در هشتگردِ استان البرز یکی از مواردی است که در حال ساخت بوده و در یک طبقه در حال آماده‌سازی است. سازه این ویلا از نوع تیمبر (Timber) بوده و مساحت آن 300 مترمربع است. در انتهای این مطلب می‌توانید عکس‌ها و مشخصات کلی مربوط به این پروژه و دیگر پروژه‌هایی که معرفی می‌شوند را بخوانید.

ویلای چوبی آلما در کرج سازه‌ای از نوع لوگ (Log) داشته و در دو طبقه و به صورت دوبلکس در حال احداث است. متراژ این ویلا 212 مترمربع است.

مورد بعدی که توسط گروه بین‌المللی آمیتیس امرتات در حال اجرا است، پروژه ویلای چوبی سعادتیه در گرمدره کرج است. این ویلا در دو طبقه و به صورت دوبلکس در حال احداث است. نوع آن نیز وود فریم (Wood Frame) بوده و مساحت این ویلا 300 مترمربع است.

ویلای چوبی آناهید در گرمدره نیز از نوع وود فریم بوده و 150 مترمربع مساحت دارد. ویلای آناهید در دو طبقه و به صورت دوبلکس در حال احداث است.

ویلای چوبی‌ آنیدا در فیروزکوه با مساحت 175 مترمربع در حال ساخت است. گروه بین‌المللی آمیتیس امرتات این ویلا را با سازه نوع لوگ، در دو طبقه و به صورت دوبلکس احداث می‌کند.

اطلاعات تماس
  • دفتر مرکزی: تهران، بلوار میرداماد، خیابان پگاه، کوچه دوم، ساختمان آمیتیس
  • دفتر امور قراردادها: تهران، میدان پونک، مجتمع تجاری بوستان، واحد 746 اداری
  • تلفن: 02144498314 - 02144407302
  • فکس: 02144499243
  • ایمیل: info@amitis.ir