44498314 21 98+ phone phone-black
logo

ثبت سفارش ویلای چوبی

سفارش ویلای چوبی یکی از کارهای لذت‌بخش در دنیا است. پذیرش سفارش، اصلی‌ترین فعالیت ما در گروه بین المللی آمیتیس است. اگر قصد شما ارائه سفارش خانه چوبی مورد نظرتان باشد، گروه بین المللی آمیتیس ، علاوه بر اینکه سبک‌های معماری مورد استفاده خود در طراحی ویلای چوبی را ارائه می‌نماید، متناسب با خواست شما برای خرید ویلای چوبی مورد علاقه و نظرتان، اقدام به طراحی جدید می‌نماید. لذا محدودیتی برای شما در امر سفارش ویلای چوبی وجود ندارد.

در ادامه فرم مشخصات فردی و فرم درخواست، در مورد متریال مصرفی مورد نظر شما قرار دارد. تمامی موارد ذکر شده در هر چه بهتر شدن کیفیت سفارش شما مؤثر هستند. هر میزان اطلاعات داده شده از جانب شما کامل‌تر باشد، تعیین ویلای مورد نظر شما و مرحله نهایی‌شدن سفارش شما سریع‌تر خواهد بود. لطفاً موارد را به طور دقیق مطالعه و تکمیل نمایید. در فرم دوم که مربوط به انتخاب متریال مورد نظر برای استفاده در فضای داخلی ویلای است، مواردی وجود دارد که ممکن است نیاز به توضیح داشته باشند. در انتهای همین صفحه، دقیقاً بعد از فرم دوم، راهنمایی برای توضیح موارد قید شده ارائه نموده‌ایم.

    اطلاعات کلی










    انتخاب متریال
















    راهنمای استفاده از فرم سفارش ویلای چوبی

    به طور کلی فرآیند سفارش ویلا چندان پیچیده نیست. آنچه که برای ما مهم است، اطلاعات فردی سفارش دهنده و موارد مورد نیاز او است. به بیان بهتر، در ابتدای امر شما با ثبت اطلاعات شخصی خود اعم از نام و نام‌خانوادگی، شماره تماس ثابت و موبایل، خود را به مجموعه ما معرفی می‌نمایید. در ادامه اطلاعاتی مبنی بر اینکه متراژ زمین مدنظر شما و همچنین متراژ زیربنای ویلای مورد نظر شما چقدر باشد از شما دریافت می‌شود. یعنی شما مشخص می‌نمایید که متراژ عرصه یا زمینی که ویلای چوبی شما قرار است در آن ساخته شود، چقدر باشد.

    درست است که شما قصد خرید ویلای چوبی دارید، ولی باید مواردی را نیز رعایت کنیم. طبق تعاریفی که در مجامع بین‌المللی ارائه شده است، ویلا باید به 4 طرف پنجره داشته باشد. لذا حداقل در دو طرف، نباید فاصله پنجره تا دیوار کمتر از 3 متر باشد. اگر ویلا شمالی باشد، ابتدا وارد حیاط می‌شویم سپس به ساختمان ویلا می‌رسیم. اگر ویلا جنوبی باشد، ابتدا وارد فضای ساختمان می‌شویم. حیاط در فضای پشت خانه قرار دارد. از این رو فاصله شمالی و جنوبی بنا مشخص است، مهم است که از طرفین فاصله‌ها رعایت گردند. این مورد هم در تعیین مساحت عرصه (زمین) و متناسب با آن در تعیین مساحت اعیان (ساختمان ویلا) اثر مستقیم دارد. به طور کلی همواره مساحت ویلا درصدی از مساحت زمین است.

    دیگر مرحله از مراحل سفارش ویلای چوبی ، تعیین متراژ ویلای مورد نظر است. اینکه این ویلا چند متر باشد یا چند طبقه باشد، بسیار مهم است. در اصطلاح، به متراژی که در آن ساختمان ساخته می‌شود، زیربنا می‌گویند. به متراژ کل ویلا بنای مفید گفته می‌شود. به عنوان مثال اگر شما ویلای دو طبقه داشته باشید با زیربنای 100 مترمربع، بنای مفید شما 200 مترمربع است. یعنی بنای مفید مجموع متراژ کل ویلا است ولی زیربنا به طور کلی مساحتی است که شما برای ساخت ویلا، آن را به کار گرفته‌اید. لذا تعداد طبقات نیز حائز توجه و اهمیت است. اینکه شما ویلای خود را به صورت مسطح (یک‌طبقه) سفارش دهید، یا اینکه ویلای شما دارای نیم‌طبقه باشد، به طور مستقیم در متراژ بنای ویلای شما مؤثر است. برای سهولت کار، کارشناسان ما از اصطلاح متراژ بنا به جای بنای مفید بهره‌گرفته‌اند تا شما با مشکلی مواجه نشوید.

    سفارش خانه چوبی کار بسیار ساده‌ای است، این توضیحات را ارائه می‌نماییم تا با دید بازتری نسبت به اصطلاحات رایج، سفارش خود را ثبت نمایید.

    دیگر موردی که در بخش اول ثبت اطلاعات از شما در مورد آن سوال می‌شود، تعداد اتاق‌خواب‌های مورد نظر شماست. یک نکته بسیار مهم در اینجا وجود دارد. تعداد اتاق خواب، تابعی از متراژ بنای ویلا است. یعنی شما در زمان خرید ویلای چوبی ، وقتی متراژ و تعداد طبقات را مشخص نمودید، آن‌گاه می‌توان در مورد تعداد اتاق‌خواب‌ها تصمیم گرفت. به عنوان مثال اگر متراژ مورد نظر شما 100 متر در هر طبقه باشد، نمی‌توان انتظار 5 اتاق خواب در یک طبقه را داشت. اگر طراحی به شکلی باشد که اتاق‌ها در طبقه بالا باشند، حداکثر 3 اتاق خواب را می‌توان در 100 مترمربع طراحی نمود. زیرا بخشی از آن بابت مساحت راه‌پله، بخشی دیگر بابت هال خصوصی، سرویس بهداشتی و حمام صرف می‌شود. اگر بنا باشد، طراحی استاندارد صورت بگیرد، مهم است که متراژ مورد نظر با تعاد اتاق‌خواب درخواستی هم‌خوانی داشته باشد.

    موارد دیگری مانند تعداد پارکینگ و تعداد سرویس بهداشتی به ظرفیت تعداد ساکنین اصلی وابسته است. تعداد پارکینگ‌ها و تعداد سرویس‌های بهداشتی، نسبت غیرمستقیمی با تعداد اتاق‌خواب‌ها دارند. همچنین دارا بودن استخر، در متراژ زمین مورد نظر شما بسیار مؤثر است.

    همه این موارد در سفارش ویلای چوبی تأثیر مستقیم و تعیین‌کننده‌ای دارند. زیرا متراژ زمین و متراژ زیربنا و متراژ بنای ویلای شما را مشخص می‌نمایند. پس از آن، فرم دیگری در اختیار شما قرار می‌گیرد که مربوط به نظر و خواست شما در سفارش وسایل و تجهیزات داخل ویلا است.

    در ادامه به ارائه توضیحات مختصری درباره بخش‌هایی که ممکن است حین سفارش خانه چوبی ، سوال برانگیز باشد ارائه می‌نماییم.

     

    کابینت

    در اینجا به 3 نوع کابینت اشاره شده است.

     

    کابینت تمام چوب: این کابینت همانطور که از نامش مشخص است، به طور کامل از چوب ساخته شده است. این کابینت گران‌ترین حالت ممکن است. مگر اینکه بدنه را به صورت MDF اجرا کنیم و فقط درهای کابینت و بخش‌های نما را از چوب استفاده نماییم.

    کابینت ممبران:این کابینت از MDF با یک نوع خاصی از پوشش PVC است که بسیار شیک و زیبا است. نمایی تقریباً کلاسیک دارد، اما به صورت طراحی مدرن نیز قابل استفاده است.

    MDF ترکیه:این نوع از کابینت از MDF وارداتی ترکیه ساخته شده است و از کیفیت بهتری نسبت به MDF داخلی برخوردار است.

     

    عایق حرارتی

     

    عایق حرارتی پشم سنگ:این عایق حرارتی یک عایق پلیمری است و معمولاً بهترین نوع عایق بحساب می‌آید.

    پلیمر دوبل پشم معدنی:پشم معدنی یک عایق پلیمری از الیاف معدنی است. به آن فیبر معدنی نیز گفته می‌شود. کیفیت پشم سنگ بهتر از پشم معدنی است. اما با پشم معدنی دولایه، می‌توان به کیفیت بسیار خوبی در برابر پشم سنگ دست یافت.

    پلمیر پشم معدنی

     

    لوله‌گذاری آب و فاضلاب

    سفارش ویلای چوبی مطمئن یعنی داشتن اطلاعات کامل از تمام موارد مربوط به ویلا. در این بخش برای لوله‌های آب مصرفی از لوله‌های 5 لایه استاندارد و برای لوله‌های فاضلاب از لوله‌های PVC فشار قوی استفاده می‌گردد.

    چهارچوب در

    در دو نوع فلزی و چوبی ارائه می‌گردد که متناسب با انتخاب شما در محل مورد نظر نصب می‌شود.

    پوشش بام

    به طور کلی دو نوع پوشش برای سقف ویلای چوبی مورد استفاده قرار می‌گیرد، یکی گالوانیزه و دیگری آلوزینک. هر دوی این ورق‌ها از آهن هستند، با این تفاوت که گالوانیزه به آهن دارای پوشش روی گفته می‌شود و آلوزینک به آهنی که دارای پوشش روی و آلومینیوم باشد گفته می‌شود. چون آلوزینک به صورت کوره‌ای رنگ می‌شود، اگر دچار زدگی شود، رنگ زیر آن نیز کماکان باقی است و تا ضخامت خود ورق ضدزنگ است. این مورد باعث می‌شود تا در مناطق مرطوب با درصد بارندگی زیاد، اقبال عموم به آلوزینک باشد.

    درهای ورودی ویلا و درهای داخلی

    برای درهای ورودی معمولاً از درهای ضد سرقت استفاده می‌شود. درهای داخلی یا از چوب است و یا از جنس MDF و با پوشش PVC و یا ABS. این دو نوع پوشش ضد آب هستند و مانع نفوذ آب به داخل MDF شده و باعث افزایش طول عمر و کارایی در می‌شوند. پوشش‌های PVC و ABS قابل شستشو هستند. دانستن این جزئیات برای سفارش خانه چوبی مورد نظر شما، لازم است.

    نرده‌ها

    شما می‌توانید به سادگی نرده‌های داخلی ویلا را نیز انتخاب نمایید. این نرده‌های چوبی به دوشکل خراطی شده و یا ساده ارائه می‌گردند.

    کفپوش

    کفپوش ویلای چوبی باید با دیگر اجزای آن هم‌خوانی داشته باشد. این موضوع در خرید ویلای چوبی بسیار مؤثر است. از این رو ما در دو سطح، پوشش کف را به شما پیشنهاد می‌نماییم. یکی پارکت آلمانی که از جنس چوب هستند، همچنین لمینت ترک و یا استفاده از خود چوب. دیگری در سطح متفاوتی است. استفاده از لمینت وارداتی و یا استفاده از سرامیک درجه 1 تبریز. این دو سطح تنها از جهت نوع متریال با هم متفاوت هستند. یعنی کیفیت هر دوی این دو سطح مورد تأیید آمیتیس است.

    کاشی و سرامیک سرویس

    سرویس بهداشتی به جهت سهولت در شستشو، باید دارای پوشش ضدآب باشد. استفاده از کاشی و سرامیک در این فضا اصلی‌ترین راه‌کار استفاده امن از آب است. در اینجا ما استفاده از کاشی و سرامیک ایتالیایی، فایبرگلاس ضدرطوبت و یا کاشی و سرامیک ایرانی صادراتی درجه 1 را به شما پیشنهاد می‌نماییم.

    یراق آلات

    منظور از یراق‌آلات، دستگیره‌ها و قفل‌ها و لولا‌های درهای داخلی و همچنین کمدها است. این یراق‌آلات در سه سطح ایتالیایی، ترکیه‌ای و ایرانی درجه 1 ارائه می‌گردد.

    شیرآلات

    تمام شیرآلات مربوط به آشپزخانه، سرویس بهداشتی و حمام، همگی به انتخاب شما می‌توانند ایتالیایی، ترکیه‌ای و یا از جنس داخلی بسیار مرغوب انتخاب شوند. این جزئیات در سفارش ویلای چوبی بسیار مؤثر هستند.

    سرویس‌های بهداشتی

    منظور از سرویس‌های بهداشتی بخش روشویی و سنگ سرویس است. این سرویس‌ها به انتخاب مشتری در دو نوع فرنگی و ایرانی ارائه می‌شوند.

    مبلمان تمام چوب

    این آیتم به صورت انتخابی برای شما در نظر گرفته شده است. در صورت تمایل می‌توانید گزینه درخواست مبلمان تمام چوب را فعال نمایید.

    تأسیسات الکتریکی

    این تأسیسات که شامل سیم‌کشی‌ها و کلید پریزها نیز می‌شود، متناسب با انتخاب شما می‌تواند با برند لگراند فرانسه، طرح لگراند و یا ایرانی مرغوب ارائه شود.

    نورپردازی داخلی

    در این بخش شما می توانید انتخب نمایید که ویلای چوبی مورد سفارش شما دارای لوستر چوبی به همراه نورمخفی باشد، فقط لوستر چوبی داشته باشد و یا فقط برای شما مواضع روشنایی با استفاده از تکنولوژی SMD کار شود. این به معنی این است که می‌توان طوری نورپردازی را انجام داد که نیاز به نصب لوستر نباشد. همچنین از تکنولوژی SMD می‌توان در نورهای مخفی نیز استفاده نمود.

    SMD تکنولوژی بسیار جدیدی است که پس از نسل لامپ‌های هالوژن و LED مورد استفاده قرار می‌گیرد. شما می‌توانید استفاده از این تکنولوژی را در زمان سفارش خانه چوبی خود انتخاب بفرمایید. این نوع لامپ می‌توانند در کنار یکدیگر به تعداد بالا قرار بگیرند. نور زیاد و مصرف کم اصلی‌ترین دلیل رقابتی این لامپ‌های SMD با دیگر نسل‌های پیشین خود است. یعنی می‌توان در یک فضای کوچک چند سانتی‌متری، تعداد زیادی از این لامپ SMD را در کنار هم جای داد و از نور بسیار بیشتری نسبت به دیگر لامپ‌ها بهره‌مند شد.

    پنجره

    در صورت تمایل شما پنجره‌ها می‌توانند به صورت تمام چوب اجرا شوند. همچنین استفاده از پنجره دوجداره که به UPVC معروف است، با برند هانوفر آلمان را پیشنهاد می‌نماییم. UPVC با کیفیت خوب ایرانی نیز ارائه می‌گردد. پیشنهاد دیگر ما برای پنجره‌ها استفاده از باران‌گیر یا همان فلاشینگ است. بودن آن به نگهداری نمای ساختمان و مراقبت از دیوارهای با کیفیت اجرا شده خیلی کمک می‌نماید.

    نمای داخلی

    نمای داخلی ویلای چوبی، معمولاً با لمبه چوبی اجرا می‌شود. لمبه به پوشش سطح گفته می‌شود، به شکلی که قطعات چوبی با عرض حدود 12 سانتی‌متر و ارتفاع متفاوت بین 1 تا 3 متر اجرا می‌شود. لمبه‌ها به صورت کشویی و به حالت نری و مادگی، از کنار به یکدیگر متصل می‌شوند. ب همین دلیل عرض باقی‌مانده آن‌ها در نما حدود 10 سانتی‌متر است.

    با توضیحات ارائه شده، پرکردن فرم سفارش برای شما ساده‌تر شده است. لذا خواهشمندیم بدون هیچ دغدغه‌ای نسبت به پر کردن فرم سفارش ویلای چوبی مورد علاقه خود اقدام بفرمایید.

    اطلاعات تماس
    • دفتر مرکزی: تهران، بلوار میرداماد، خیابان پگاه، کوچه دوم، ساختمان آمیتیس
    • دفتر امور قراردادها: تهران، میدان پونک، مجتمع تجاری بوستان، واحد 746 اداری
    • تلفن: 02144498314 - 02144407302
    • فکس: 02144499243
    • ایمیل: info@amitis.ir