44498314 21 98+ phone phone-black
logo

اخبار و مقالات

گروه بین‌المللی آمیتیس به عنوان مجموعه‌ای فعال در حوزه ساخت شهرک، ویلا، خانه و سازه‌های چوبی در ایران و دیگر کشورها، سعی دارد برای مخاطبان خود اخبار و اطلاعات دست اولی را در زمینه معماری مدرن و سازه‌های چوبی منتشر کند تا مخاطبان و مشتریان آمیتیس ضمن آشناییِ بیشتر با این محصولات، منبعی قابل استناد و مطمئن برای دریافت اخبارِ روزِ حوزه‌ی صنعت ساختمان‌های چوبی داشته باشند.

ما با ارائه دادن دو بخش اخبار و مقالات، سعی می‌کنیم هر دو حوزه اخبار روز و همچنین دانستنی‌های علمی را برای مخاطب وب‌سایت آمیتیس پوشش دهیم تا ایشان بتوانند اطلاعات به‌روز و در عین حال جامعی در زمینه سازه‌ها و خانه‌های چوبی کسب کنند. آمیتیس معتقد است که مشتری آگاه و آشنا به این حوزه، برای خرید خانه‌ها و ویلاهای ساخته شده از چوب بسیار مشتاق‌تر خواهد بود؛ زیرا با مزایا و ویژگی‌های منحصربه‌فرد این سازه‌ها به خوبی آشنا شده است.

در قسمت مقالات وب‌سایت آمیتیس شما امکان این را خواهید داشت که با طیف مختلفی از مقالات تخصصی و مفصل در زمینه‌های گوناگون سازه‌های چوبی آشنا شوید. مواردی مثل انواع الوارها و مواد اولیه ساخت یک ساختمان یا سازه چوبی، توضیحی در مورد نحوه و چگونگی ساختن این بناها، معرفی انواع خانه‌ها و ساختمان‌هایی که با چوب ساخته می‌شوند، مزایا و ویژگی‌های یک خانه یا ویلای چوبی، نکاتی در مورد مقاومت این بناها در برابر مخاطرات طبیعی، توضیحاتی در مورد ایمنی این خانه‌ها و بناها در برابر آتش‌سوزی و … از جمله موضوعات اصلی‌ای هستند که مقالات مستدل و علمی‌ای در مورد آن‌ها نگاشته شده و در قسمت مقالات بارگذاری می‌شود.

همچنین لازم به ذکر است در صورتی که تمایل داشتید تصاویر و ویدئوهای بیشتری از خانه‌های چوبی و پروژه‌های بهره برداری شده توسط آمیتیس ببینید، می‌توانید به قسمت گالری وب‌سایت مراجعه کنید. همچنین با دنبال کردن صفحه اینستاگرام آمیتیس اطلاعات مفید دیگری در دسترس شما خواهد بود.

اطلاعات تماس
  • دفتر مرکزی: تهران، بلوار میرداماد، خیابان پگاه، کوچه دوم، ساختمان آمیتیس
  • دفتر امور قراردادها: تهران، میدان پونک، مجتمع تجاری بوستان، واحد 746 اداری
  • تلفن: 02144498314 - 02144407302
  • فکس: 02144499243
  • ایمیل: info@amitis.ir